вівторок, 19 лютого 2019 р.

В МАЙБУТНЄ - ЗДОРОВИМИ!!!
   Здоров’я людини – цікаве й складне явище. Воно завжди привертало і буде привертати увагу не лише дослідників, але й кожної людини. Це поняття таке давнє, що на всіх мовах світу є слово «здоров’я». Здоров’я – це висока працездатність, гарний настрій, упевненість у собі. Фізичне здоров’я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне здоров’я дарує спокій, чудовий настрій, доброту, веселість. Соціальне здоров’я забезпечує успішність у навчанні. Але ніщо з цього не дається задарма. Для того. щоб зберегти своє здоров’я, треба докладати неабияких зусиль.
  Сьогодні фахівці з Тернопільського міського центру соціальних служб, спільно з студентами-волонтерами ТНПУ ім. В. Гнатюка, для учнів 5-Б класу Тернопільської ЗОШ №7 з поглибленим вивченням іноземних мов провели цікавий інформаційний мікс " Мистецтво бути здоровим" у вигляді тренінгу, гри.
























Немає коментарів:

Дописати коментар